Thursday, January 2, 2014

Azam 2014..

Bismillah..
Bila dtg ja tahun baru, mesti ramai yg ckp psl azam masing2..aku ni bukanlah jenis org yg suka pikir psl azam tahun baru..tapi klau dh org tnya tu, aku jwb ja lh apa2 pun..byk benda yg trniat dlm hati aku utk tahun ni..smoga Allah permudahkan sgalanya..yg prtamanya, smestinya aku nk tingkatkan amal ibadah / ibadat aku..aku ni insan biasa..byk dosa..smoga Allah beri pluang kpd aku dgn masa yg ada utk aku gunakan dgn sbaiknya..niat aku yg sterusnya, aku nk tumpu bljr & kecapi kejayaan sperti mana yg telah aku kecapi pada semester yg lps..Alhamdulillah..sesungguhnya Engkaulah Maha Pemberi Kurnia kpd hambaMu ini..kejayaan yg aku sendiri x terduga..smoga Engkau berikan kpd ku kekuatan utk meneruskan liku2 suka duka yg perlu aku tempuhi di tahun akhir pengajianku ini..niat aku yg sterusnya ialah aku tringin nk berkhidmat utk murid2 yg tinggal di skolah2 pedalaman, x kira sama ada di Sabah Sarawak atau pedalaman di Smenanjung..smoga Allah prmudahkan sgala urusan posting ku nanti..& niat aku yg sterusnya ialah aku btul2 tringin nk pergi umrah waktu usia masih muda & sihat walafiat ni..tapi buat masa ni blum ada sumber kwangan yg mncukupi..insyaAllah bila dh cukup nanti, harap2 smuanya trlaksana dgn baik..

No comments:

Post a Comment